Good bye :(

Idag har jag, Sanna och Bralle haft en fin dag i ett fint Boston. Gud, vilka fantastiska kompisar jag har! Det enda som var dåligt med den här dagen var att det faktiskt var våran sista dag tillsammans. Så på kvällskvisten satt vi där på flygplatsen och man visste att om x antal minuter var det sags att säga det där jävla hejdå:et. Kan bara beskriva detta händelseförlopp med ett ord: HEMSKT! Där stod vi alla 3 och tjöt till slut, och sen såg jag solen gå ner över Boston när jag ensam lämnade flygplatsen och åkte hemåt igen. Ja, det var precis lika sorgligt som det låter. Satt heeela vägen hem och stirrade i golvet, fick verkligen kämpa för att inte bryta ihop. Åh :(

Aningen deppigt blogg-inlägg idag men kan allvarligt inte säga nåt annat än att det faktiskt är extremt deppigt det känns i dagsläget. Men jag uppskattar SÅ MYCKET att dom kom hit, det betyder verkligen extremt mycket för mig! Jag har haft det bäst i eran närvaro :) TACK! Hoppas ni sover gott på planet hem till Linköping just nu!





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej hej!

Jag tänkte bara fråga dig en sak. Jag ska åka till DC och jobba som au pair 15 november. Nu är det så att jag ska jobba med en till au pair, vi ska alltså vara två au pairer i min värdfamilj och jag har börjat få lite blandade känslor om det. Jag fick tips om att du jobbar som au pair med en annan au pair. Tänkte bara fråga dig då hur du tycker att det är och så. Är jätteorolig att det inte kommer att funka. :/

2010-10-19 @ 14:33:44
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0