Söndagsuppdatering

Helgen var soft och... jävligt nykter. Det var Anna som bestämde att vi skulle vara nyktra och då är man tydligen det. På riktigt den här gången. Istället har jag sovit hos henne fredag och lördagnatt. I fredags lagade vi potatisgratäng, kycklingfilé i marinad och beasås. Det var typ helt fantastiskt gott. Lite typisk svensk fredagsmat sådär var ju skapligt efterlängtat. På lördagkvällen köpte vi kinamat som inte var riktigt lika god, men med Bruins vs NY Rangers på tvn så gick även det ner rätt smärtfritt.

Söndag och au pair möte i Salem. Åkte bil med Martin och Bianca, kom dit, fick sätta på oss några förnedrande hattar och folk sminkade sig och grejer. Där kände jag att gränsen gick och la sedan ner hatten i min väska där den fortfarande är kvar. Salem är en rätt stor turistattraktion i oktober tydligen, för det var där man brände de första häxorna eller nåt sånt. Bra hallowen-pådrag sådär. Gick två "spök-hus" och jag och Anna skrek nog mest av alla som någonsin har varit där. Det var helt sjukt! Men ändå lite kul. Avslutade kvällen med promenix och aningen sen middag med Frida.

Så kul kan man ha en nykter helg :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0