Veckan som gått...

...har ju varit fantastiskt trevlig, med Sverige-besök och allt. Den dåliga uppdateringen skyller jag naturligtvis på att jag helt enkelt inte har prioriterat att blogga. Inte varje dag man har fejn-fejna kompisar hemifrån i Boston. Igår släppte jag och Anna dock av dom vid South station så åkte dom till New York, så nu ser jag dom inte förrän på söndag igen. Men känns bra att bara ha dom 4 timmar ifrån mig i alla fall, betydligt bättre än avståndet härifrån till Linköping :D

Var ledig igår så nu kanske veckan kommer kännas lite kortare än vanligt, onsdag redan imorgon! På fredag ska jag på konsert, det ska bli kul.t. Uppdaterar mer om veckan i lite bilder imorgon tror jag. Är sjukt trött nu och har testat nåt te som jag fick av Kristin som ska få mig att sova bättre. Sover förjävla dåligt annars och det börjar bli lite väl träligt nu faktiskt. Men tjarrå!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bästa kompisarna :)

2010-10-13 @ 09:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0