Baby class

Idag var jag och F på spanish class. Bebis-spansih-class då alltså. Det var jag och typ 8 andra föräldrar och så deras kids förstås. F var lite sådär blyg och ville hålla sig väldigt nära i början och ville han gå så tittade han på mig och sa "come Cici, come" men sen släppte han loss lite. Ingen av oss fatta ju ett skit och ett års studerande av spanska i trean gav mig... ingenting. Minns typ hej och sånna smågrejer men i övrigt var det ju ren katastrof. Låtsades sjunga lite och klappa händerna. Succé. Och läraren sa att från och med nästa vecka kommer hon enbart prata spanska. Lol? Men vi hade det trevligt, jag och Frank. Han är så fantastisk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0