Helgen

I fredags kom Tonje hit och vi spenderade kvällen med middag och bio. Såg en skräckis som hette Devil, lägg det på minnet och placera den i kategorin "filmer-jag-inte-bör-se". Skit-film! Nästa gång jag går på bio (kanske med Sanna och Bralle? wooowowo) ska jag se The Town, den ska tydligen vara en höjdare. Anyway, sen sov Tonje här och på lördagen segade vi, drog till stan, åt en sen lunch och sa sedan hejdå. Hatar hejdå! Framför allt när jag vet att jag inte kommer träffa henne på alldeles för länge igen, hon ska nämligen åka hem till Norge. Efter 6 månader var det nog och jag klandrar henne inte - tvärtom. Jävligt synd för det är en tjej som jag gillar som fan! Men nu har jag en anledning att åka till Oslo när jag kommer hem och det är ju trevligt :D

Efter vårat hejdå tog jag tåget till Kristin och Dennis där jag sedan spenderade resten av helgen. Höjdpunkten måste varit de svenska köttbullarna vi gjorde, med sås, potatis och lingon. MMM! Det kunde ha varit kavajen jag köpte också, om det inte vore så att jag 10 minuter senare hittade en som jag gillade bättre i en annan affär. Orkade inte byta och hålla på så nu får det kännas lite surt istället.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0