Helgen

Så var det måndag igen och ytterligare en ledig helg är över. Det har minsann varit full rulle sedan i fredagskväll. Har hunnit med Landsdowne, lunch, strosande och ankbåtsåkning i Boston Common med Frida, kräftskiva hos Annas värdfamilj med massa av deras softa polare, söndagsfrukost/lunch på stan med Anna och Linda och i övrigt slappt häng hemma hos Anna med bakismat i form av svensk mat och sånna grejer. Jag känner mig nöjd med min helg minsann! Så har man fått skratta lite, äta lite, dricka lite, umgås lite och sånna grejer. Sovit desto mindre dock. Hoppas jag kan sova tidigt ikväll. Typ snart. Ska bara lära mig lite fler balett-steg av M först, hon tyckte inte att vi var klara med det för dagen (trots att svetten rann i min panna)








Annas värdmorsa är svensk för er som inte visste, därav kräftskivan. Snapsen och de svenska snapsvisorna gick hem hos armerikanarna minsann. Anna och jag åt mest. Då vet man att det är som vanligt, som det ska vara.


Bestämde oss efter krogen att dra till Chinatown med Nick och Joey för att äta lite. Dom tog oss till en fet jävla restaurang, fullsatt med folk och liksom ett helt seriöst ställe. Klockan 3 på natten. Skapligt mycket finare än en kebab på Ågatan efter en krogenkväll hemma minsann. Tydligen så ska man även beställa cold tea i Chinatown efter klockan 02 för att man ska få in en öl, men det gjorde vi inte.


Kommentarer
Postat av: anonym

Han till vänster såg snygg ut......

2010-09-16 @ 05:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0