Herrå

Igårkväll traskade jag bort till Jamaica Plain för en kväll med Linköpings-Frida som är tillbaka efter sin Sverige-semester. Detta betyder också att jag just nu har en hel stock snus i min kyl och det känns wätt fejnt :D Idag har det varit en slapp jobbdag, var schemalagd 4 timmar men jobbade gjorde jag nog sammanlagt bara 2. Vid sju drog jag och Joe till stan för lite shopping och jag hittade typ ingenting som vanligt men desto mer pengar till Miami.

I övrigt kan jag ju typ berätta att jag åker till New Hampshire imorgon igen och kommer hem på söndagkväll. Skulle så jävla gärna vara hemma i Sverige nu, hela familjen är samlad där nu förutom jag. Igår fick jag till och med tårar i ögonen när jag gjorde kaffe i kaffemaskinen för lukten påminner så mycket om Lokegatan. Så jävla töntigt. Måste sluta med det här nu. Ska bara må dåligt lite till och sen måste jag ta tag i det säger Joe för jag kan inte ha det såhär. Ska nog börja skriva den där boken jag visst har sagt till mina kompisar där hemma att jag ska skriva.


Vad gillar ni förrestn mitt kylskåp? Jag har alla nödvändigheter som ni ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0