Hockiiiii

Den här dagen började ju minst sagt deppigt med att på riktigt inse att det faktiskt var Elitseriepremiär där hemma och att jag inte på något sätt kunde vara delaktiv i det. Blev ju nästan outhärdligt när man fick diverse kommentarer på facebook samt se bilder från bussen och helvete. Trodde fan inte att det skulle kännas så mycket att jag skulle tjuta men gosh, det var tungt. Jag sa redan innan att hockeyn var det jag skulle sakna allra mest under min tid här (om man bortser från vissa människors närvaro) och det fick jag ju garanterat bevisat idag. Det här kommer bli fruuuuktansvärt jävla tufft. Skapligt deppigt halvår jag har att se fram emot nu. Känns ju... kul. Oså.





På förra årets premiär kom jag med en bruten handled i fett LHC-gips. Men var lika glad för det :D
P.s Var inte i mitt allra nyktraste tillstånd när bilderna togs. D.s


Kommentarer
Postat av: Pet

hahaha, älskar den bilden :D

2010-09-16 @ 12:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0