Lång dag

Det kändes sådär kul att kliva upp idag efter endast 2 timmars sömn inatt. Helt fruktansvärt vad jag hatar detta bekymmer med att inte kunna sova. Men dagen har ändå varit helt okej. Ikväll har vi firat jude-nyår, ätit god jude-mat och druckit ett glas vin till det. Efter det fick jag med mig alla till tvn för att kolla på tennisen, Robin Söderling vs Federer. När matchen var slut var jag den enda kvar i soffan, knappt vid medvetandet. Känns lite sådär att ha spenderat det som skulle vara min sova-kväll på skit-tennis, men det är ju trots allt fantastiskt trevligt det där med sport. Gud, längtar ihjäl mig till hockeysäsongen börjar igen. DÅ är jag lycklig :D

Imorgon är det torsdag och det kommer bli en jävligt lång dag det med. Sen är det en lång fredag med, men sen är det ääääntligen fredagkväll och min lediga helg och det är ju alltid lite extra trevligt sådär.


Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

HAHA ELLERHUR! Reine är kung! Har och håller på igen att kolla tre kronor avsnitt. Alla finns på youtube! Sjukt värt att fördriva tid med :P

2010-09-09 @ 15:43:19
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0