Lördag/söndag

Det var min jobbhelg den helgen som var så x antal timmar spenderades tillsammans med framför allt Frank. Kändes som att vi den mesta tiden satt på toaletten, då han just nu håller på med träning inför att sluta med blöja. När han bajsar på toan springer vi alltid några naken-varv runt våran ö i köket och skriker poo in the pooootty och sånna grejer. Det tycker han är kul. Skitsamma.

På lördagkvällen cyklade Frida hit och vi gick till tunnelbanan och drog till Anna där vi hade ff, så jävla coolt. Gjorde hemmagjord pizza och kollade på The Killer, äckligt dålig film. Tur att Ashton Kutcher dock är snyggast i världen. Drog hem runt 12 och somnade med Frida brevid mig i sängen. På söndagen jobbad jag 4 timmar på morgonkvisten och sen kom Anna hit och jag fick vara frisör. Klippte lugg och det blev snyggt. Sen drog vi till stan och träffade Frida för lite strosande och sushi-middag. Avslutade kvällen på Stop and Shop med Frida som skulle "stor-handla" till sin värdfamilj. Sen skjutsade hon hem mig, för det var för mörkt för att gå. Skön.t med mörker ibland. 









Ska kolla på Halv åtta hos mig nu, och kanske eventuellt Idol. Borde ju sova alltså. Det här med att börja 7 varje morgon är inte riktigt det mest glamorösa med detta arbete. Inte att sluta klockan 23.00 imorgonkväll heller för den delen. Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0