OLAS NYA ALBUM! FINALLY!

Igår anlände paketet som jag en vecka har väntat på ska landa utanför dörren. Tack mamma! Förhandsbokade och fick den signerad dessutom. Omslaget i övrigt må ju vara det snyggaste jag någonsin skådat! Men i alla fall, vilken jävla succé-skiva! Det har tagit honom 2 år att skriva låtarna och göra det här albumet klart men det var helt klart värt all väntan. Älskar typ alla låtar :D Kan ju meddela att övriga skaran av familjen här också gör det. Idag när jag och M pysslade i källaren bad hon själv till och med om att få lyssna på den och en låt körde hon om och om igen. Sen pratade vi lite om min kärlek till Ola, och när jag sa att det känns hopplöst sa hon "No, it can happen if you believe in it. Imagine if you meet him one day and he realize that he is in love with you". OOOH <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0