Rutiner

Dålig uppdatering beror på att jag ju var i huset i New Hampshire onsdag - söndag. På lördagmorgon kom Anna dit med bussen och hjälpte mig att jobba lite och på söndagen åkte vi hem igen. Vi planerade att gå på bio på kvällen men insåg att det ju var röd dag på måndagen (jag fick ledigt) och att det kanske gick att festa till det lite trots att det var söndag. Drack upp det jag hade i kylen här hemma, åt sushimiddag på stan och drog till vårat favoställe at Fenway där dom minsann hade öppet till 2. Tog sen taxi hem till Anna, och där spenderade jag sedan hela måndagen med chill häng och sen shopping på kvällen.

Idag var det alltså tisdag och kidsen börjar skolan imorgon. Känns typ rätt skönt att få tillbaka lite rutiner och sånt där, min resväska har varit konstant packad och mitt rum är årets kaos efter den här sommaren. Inte för att sommaren är slut här men wahevah, ni hajar.

F var världens finaste kille idag. Jag älskar honom till döds dagar som denna. Ibland kan vi bara titta på varandra och skratta ihjäl oss. Okej, grabben är 21 månader gammal men fan vad man kan ha kul ändå. Körde E till simträning på ett nytt ställe ikväll. Det är inte speciellt långt ifrån det andra stället men det är mitt i Harvard Square och där är det alltid fett mycket folk och trafik. Omöjligt att hitta parkering också, så fick till slut parkera i ett parkeringshus, 12 dollar för 1,5 h. Jo jag tackar. Ska nog aldrig mer parkera där. Fick i alla fall se en hel del snygga Harvard-grabbar i kostym och det är ju alltid trevligt.

Det var typ vad jag hade att berätta idag. Nu ska jag äta jordgubbar och mjölk och titta på Idol, Halv åtta hos mig och Bachelor pad. Det känns som en trevlig tisdagkväll/natt.




Några bilder från en båt-tur vi gjorde i NH. Familjen hyrde en båt som rymde 120 pers för endast oss där vi hade en bar, en dj, partybelysning och grejer. Trevlig tillställning och desto trevligare utsikt.








Kommentarer
Postat av: pet

du är ju förjävla snygg cillen :) btw, skype på söndag kväll?

2010-09-10 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0