Torsdagen

Ligger aningen efter i bloggandet känner jag men jag är ju också en fruktansvärt upptagen person. Eller bara en lat. Hur som helst, i torsdags spenderade jag lunchen med Krillan och hennes bebismage för första gången sen hon kom tillbaka från Sverigesemestern :D Kan fortfarande inte förstå att hon ska bli morsa och jag ska bli moster, men fan så glad jag är! Pricken över i:t var ju att hon hade med sig en stock snus (present från farsan) och en Marabou chokladkaka. Lite lagom nöjd tjej man var efter det mötet liksom.

Nu är det söndagkväll och jag börjar som vanligt 07.00 imorgon bitti nu när skolan har dragit igång för dom små liven igen. Det har varit en helg med full jävla rulle 24/7 skulle jag säga men uppdaterar mer imorgon istället, måste försöka sova nu. Spännande val där hemma i Sverige idag med ju förresten, och mer spännande lär det bli nu när resultatet är officiellt med allt vad det innebär. Synd att vi inte fick ny statsminister dock, omöjligt att titta på Reinfeldt och ta honom seriöst när han hela tiden ser ut som en förvuxen och ledsen bebis. Inte bara därför det var synd iofs, bör tilläggas. Tjarrå!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man måste välja på en statsminister man inte kan titta på och en som man inte kan lyssna på, väljer jag definitivt den man inte kan titta på.

2010-09-20 @ 08:20:55
Postat av: Anonym

såå rätt, Reinfeldt går varken att titta eller lyssna på.

2010-09-20 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0