Hej 2011

Nyårsfirandet blev sådär lite random som det ska vara. Varför planera något när man kan bestämma allt samma dag? Jag, Anna och Frida startade kvällen på en restaurang i Jamaica Plain, drack skumpa och beställde in en flaska rött, lite väl sofistikerat kanske men "det är ju bara nyår en gång om året" som man säger när man öppnar 15e ölen för kvällen. Varmrätt och efterrätt var okej, men det gjorde inget för varmrätten var fan det bästa jag ätit i mitt liv ungefär. Orkade inte riktigt läsa menyn sådär jättenoga så bara tog det som det stod hummer på, det är ju alltid förjävla gott liksom. In kommer sedan en tallrik med musslor runt om och färsk hummer i mitten, med nån form av "stuvning" på tomat, saffran och grejer. Alltså jag dog! Jag ska börja leva på musslor när jag kommer hem, hoppas mamma tänker betala för annars får jag nog skaffa mig ett jobb. Nej, jag kan betala om jag slipper jobba. Nejdå, jag ska växa upp och söka ett jobb också. Men då slipper jag betala va? Eehhh blabla.

Sen hooka vi upp med ytterligare fina polare och drog på hemmafest. Amerikanska fester är annorlunda. På den här festen hade dom t.o.m ett speciellt rum för folk att röka marijuana. Pappa, du behöver inte vara orolig. Jag entrade inte ens det rummet och jag pratade inte med någon annan än dom jag kom med i princip haha. Kul fest. Drog en sväng på en pub i J.P där det tydligen bara var homosexuella. Kul fest x 2 lol. Hann åtmionstone köra Don't stop believin' på karaoke och få igång lebbarna på dansgolvet. Sen drog man hem. Gott nytt jävla år!








Kommentarer
Postat av: pet

journey, som sjunger dont stop believin, kommer till peace and love i sommar :D

2011-01-03 @ 11:37:40
Postat av: Malin Östlund

haha, det låter för bra för att vara sant :D

2011-01-03 @ 16:11:47
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0