Back on track

Kass uppdatering beror på att jag inte har varit "hemma", utan som ni vet 1) varit @ Cape Cod med värdfamiljen och 2) sedan jag kom hem därifrån (söndagskväll) tagit tåget direkt till Kristin där också mamma och pappa har befunnit sig den senaste veckan. Så det har varit schysst häng med familjen Kowalik fram tills jag igår var tvungen att arbeta igen. Jag har iaf hunnit med de tre saker jag mest såg fram emot när de var här. 1) Att heja på Kristin när hon sprang Boston Marathon. 2) Shoppa sönder på Wrentham! 3) Visa dom vart jag bor. Plus skratta och ha trevligt och fått snus och sånt annat bra :D


Syrran (och Dennis som langar dryck) efter 1/3 av loppet. Du var bäst i våra ögon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0