@ Cape Cod

Jävla otur med vädret den här helgen kan jag ju konstatera. Jag har precis varit och ätit den sjukaste hotellfrukosten på ett hotell här. Kockar som stod och direkt gjorde allt man ville ha, verkligen allt! Det regnar ute och jag och M sitter vid varsin datorn, lyssnar på musik och har inte direkt några värdefulla konversationer, men det är rätt skönt. Jag sitter i fönstret, tittar ut och har Atlanten och en sandstrand 20 meter från mig. Det huset skulle jag köpa till mig och mina polare dirr om jag hade sisådär 100 miljoner. Fan, vad jag önskar att alla ni sötisarkompisar där hemma var här nu! Jag betalar snart biljetterna åt er för att få vara med er igen. Saknisen!

I övrigt tycker faktiskt att det är ganska skönt att vädret inte är gjort för utomhusaktiviteter, för det betyder att jag troligtvis kan slå mig ner framför en av alla 7 feta platt-tvs och kolla på Bruins-matchen vid 13.00 istället för att behöva göra nån annan halvträlig aktivitet. Heheh check?

 

Vi har till och med ett hembiträde i huset, så igår när jag kom tillbaka från middagen hade hon bäddat sängen, vikt mina kläder, gjort i ordning i badrummet, lagt allt mitt smink osv fint på en handduk, lagt choklad och vatten vid sängen, dragit för gardinerna osv. Känns lite too much för en enkel randomperson som mig, to be honest. Tycker mest synd om stackarna som får ha ett skitjobb och bara passa upp på extremt rika människor. Kan bara tänka mig hur det känns :/


Kommentarer
Postat av: Ej lätt

Det kommer inte bli lätt för dig att komma hem till verkligeheten sen om ett år. :)

2010-04-18 @ 19:04:44
Postat av: Mycket lätt

Äsch, kan vara göj att leva lite så som man egentligen förtjänar att leva för ett tag. :)

2010-04-18 @ 23:16:43
Postat av: Cill

Äh, vadå? Det här är min verklighet hemma också... ungefär :)

2010-04-21 @ 15:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0