Fredag

Jag, hostmum och lillen har hängt på Ikea idag. Fick gardiner, handdukar, en klocka, en tavla, blommor, ljus, en ny handdukshängare, spegel osv. Det enda större köpet som återstår nu är en byrå men jag har redan valt vilket jag vill ha så det borde vara ordnat ganska snart. Jag älskar typ redan mitt rum, så jag ser sjukt mycket fram emot när det är helt klart och allt är perfekt :D

I övrigt har vi varit en hel del utomhus under eftermiddagen och kvällen eftersom det har varit strålande sol hela dagen. Som högst idag när jag kollade vad det 23 grader. Det kändes helt sjukt att inte ha någon jacka på sig och, istället för att dö av förfrysning, svettas. Barnen sprang runt i kortbyxor och jag kan inte fatta att jag för bara 12 dagar sedan faktiskt levde i ett vinterland.

Well, lite bilder från dagen:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0