Hejisen

Spenderade förmiddagen med min kära mor och far som flög in till Boston igårkväll. Fint väder och en fin stund: check! :D Nu har jag jobbat sedan jag kom hem 12.30 och har dessutom sovit alldeles för lite enda sedan jag kom till USA. Jag orkar inte meeeer! Lillgrabben sover sedan 19.00 och resterande familjen är på nån freakin' balettuppvisning (jag fick till och med googla på hur balett stavades, så intresserad är jag...) Jag har spenderat kvällen i soffan och framför tvn. Bruins första match i slutspelet har precis avslutats, torsk med 2-1. Förstår inte varför det inte kan gå lite bättre för alla lag jag råkar heja på. Ae vafan, nu får familjen ta och komma hem så jag kan kolla på mitt standard-avsnitt av Halv åtta hos mig och sen DÖ i sängen.


Dadz n Mumz




Onödig bild: check

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0