Helgisen

Igår var en soft dag. Jobbade typ ingenting heheh. Tjejerna hade sin standardsquash @ Harvard club, så var med där och kollade när de lira. Oerhört krävande jobbtimma :/ Sen var det standardmiddag på stan men jag drog hem en sväng istället, köpte öl och tog tunnelbanan till Anna där det vankades fest med hennes hostföräldrar. Det var trevligt. Tydligen så pass trevligt att jag satte mig vid datorn när jag kom hem och skrev någon form av politiskt inlägg här på bloggen. Vaknade upp 09.00 imorse och tänkte "shit, vad i helvete skrev jag i min blogg igår?" Slog på datorn och insåg att jag inte hade publicerat det, drog ett x antal lättande suckar och lyckades efter detta inte somna om igen. Fan.

Jag börjar jobba 17.00 och har sedan ungarna tills hostmum and dad kommer hem. (Dom sa vid 22, vilket helt säkert lär bli 23. Älskar när dom gör så hehehe)


Fick mitt 6-pack Budweiser i en sån här påse igår. HUR IRRITERANDE? Vad är grejen med att envisas med sånna påsar? Det är enbart jätteopraktiskt. Hur fan ska man bära skiten liksom? Typiskt bra var iaf att jag fick dessa 6 Budweiser till priset av 49 svenska kronor. "Jag tar 2" :D

Kommentarer
Postat av: sash

haha du skulle fan tagit 2 ! bästa priset jag hört :D kan du inte publicera fylleinlägget? plz plz plz :D

2010-04-25 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0