Nedräkning...

Nu är det bara 8 dagar kvar tills au pair nummer 2 intar familjen. För er som inte vet kommer vi alltså att vara två stycken och mitt fokus kommer fortsätta vara 10-åringarna och den andra tjejen kommer ha fokus på lillgrabben. Jag tycker att det har funkat hyfsat bra utan henne hehehe. Men samtidigt ska det bli rätt skönt att slippa få dessa timmar med grabben och veta att någon annan faktiskt tar hand om'ett. Okej, jag älskar honom men fan, måste han tjuta varje gång morsan går, varje gång jag bär honom till matbordet, varje gång jag säger att han ska sova? Plz, var glad att du slipper morsan, får äta god mat och sova 12 timmar/natt liksom :D

Men samtidigt, tänk om hon är tråkig, elak, självisk, trög och allmänt hemsk? Jag har bara pratat med henne en ynka gång på telefonen (jag förstod kansk hälften av vad hon sa över huvud taget) Äh, hon verkade snäll iaf... Återgår till ämnet igen om 8 dagar när jag har träffat henne. GAAAH!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Låter både skoj o spännande.. Var kommer hon ifrån?

har bestämmt mig nu, blir EF för min del. I juni 2011 börjar mitt äventyr i det stora landet i väst :)

2010-04-28 @ 19:33:25
Postat av: Sofie Seldert

Låter riktigt spännande ju. Håller tummarna för det bästa! ;) När ska vi ta våran weekend i NY? Ha det. Puss

2010-04-29 @ 21:03:15
URL: http://sofieseldert.bloggsida.se/
Postat av: laura

vilket land är den andra aupairen ifrån då ?

2010-04-29 @ 23:39:37
URL: http://laurasgata.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hejsan! =)

Allt bra? Vad händer idag på valborg? :)

2010-04-30 @ 00:27:52
URL: http://tobbees.com
Postat av: Cilli

Hon är från Brasilien :P Random hehee. Hade varit fint med en svensk. På sin höjd en norsk :D

2010-05-02 @ 03:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0