Excited

Slog mig ner i sängen för att titta på American Idol och dagens avsnitt visar sig vara från just Boston. Jag kunde inte låta bli att gråta en tår - en glädjetår! Jag vill helst bara traska runt på Bostons gator i vårsolen just precis nu i denna sekund. Men det är inte så långt kvar! Som jag sa till Mill igår på hockeyn, om mindre än två månader går jag på NHL-matcher istället för att gå och titta på ett pissigt Rögle.

Jag har sett att många andra som ska åka som au pair gör upp listor på platser dom ska besöka under sin tid i USA. Jag har i princip inget sånt, förutom min tripp till Ellen då vi ska göra New York ihop ;) Dock har jag bestämt mig för att gå på minst 3 grymma konserter! Jag har redan börjat kolla runt lite på det. Jag ska åtminstone se 2 av dessa band:
New found glory, Simple plan, Linkin park, The Killers, Kings of Leon, Zebrahead och The Used.

Vad säger du, Mill? Vore rätt sweet va? ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej :)

Tyvärr så åker jag inte med STS, jag åker med SI(Skandinaviska Instituet som blir Au pair in america här), men jag har en del vänner som åker med sts.. jag kan fråga dem om du vill? :)

2010-02-10 @ 01:05:20
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Pet

om jag vore du, så skulle jag gå och se the killers...eftersom du sov bort hela deras konsert i sommras :D <3

2010-02-10 @ 21:19:02
Postat av: mill

Ja fyfan :D det ser sjuuuukt värt ut, jag kommer dirr och joinar isf :D :D :D

the used <3

2010-02-10 @ 21:55:12
Postat av: Sandra

Eller kanske lite lättare om du frågar själv, aupairsofie.blogg.se och smultronkyssar.webblogg.se åker med STS :) Dem svarar nog gärna på din fråga :D

2010-02-10 @ 22:58:15
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: ellen

ååh, KINGS OF LEON. JAG E PÅÅÅ. finns massa konserter här på madison square vi kan gå på:D

2010-02-11 @ 23:38:25
URL: http://ekleiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0