Död åt helgen!

Idag har jag jobbat 8-10 och 15-17, det var inte speciellt jobbigt. Framför allt inte när jag spenderar 2 av dessa 4 timmar sittandes i en bil. Ikväll har jag promenerat med Frida runt Jamaica Pond som är en stor pond 7 minuter ifrån bådas hus, fast de är på varsin sida av ponden. (Vet inte hur jag ska översätta ordet pond, för damm känns så fel, för det är ju ingen damm) Frida är hur som helst ny här och också från Linköping. Liten värld. Dessutom grunnar vi båda på vad fan vi gör här. Hur som helst, efter det mötte jag upp Joe för ytterligare promenad samt middag ute. Vädret har varit bra på kvällarna nu, man kan till och med vara utomhus utan att avlida.

Imorgon klockan 12.30 åker jag + familjen (inte Joe) till New Hampshire tills på söndag. Jag mår kasst över detta faktum. Har hunnit prata med Bralle, Pet och Martin på skype, samt Mill på msn, den här veckan och fått ventilera mig lite. Känns skönt med deras stöd. Vet fortfarande dock inte hur jag ska överleva. Tack för att ni finns i alla fall! Saknar er så jävla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0