Fredaghej

Välkommen kära fredag! Idag har jag och Frank lekt i 3 timmar, sen skulle han iväg på konsert med hans mamma och tjejerna är ju som vanligt i skolan. Fick då en lapp med 4 saker jag skulle komma ihåg att göra dessa 4 timmar tills tjejerna ska hämtas. Dessa saker gjordes fortare än någonsin och på arbetstid har jag därför också hunnit med att duscha, sminka mig, föna och platta håret, prova kläder för ikväll, titta på How I met your mother, äta och nu blogga och lite sånt. Helt okej sådär.

Nu ska snart åka och hämta ut hockeybiljetterna hos sötiskillen och sen dra till skolan och kolla när tjejerna har dansfredag. Här om dagen bråkade dom i bilen för de ville tydligen dansa med samma kille. Man saknar ju dagarna när det var ens största bekymmer. Fast egentligen, jag har ju inte ens nån grabb, och ännu mindre en grabb att dansa med så deras problem är nog större ändå. Fan vad skönt :D

Drar till Anna dirr efter jag slutat vid 18.00. Där befinner sig hennes två bästa kill-polare från Swe just nu så det vankas fest. Nu ska vi visa även dom vårat kära Landsdowne!


Kommentarer
Postat av: Louise

hej :) jag är i rematch just nu opch undara om du kan ge mig din lccs mejladress? :) Tack!!

2010-11-06 @ 22:33:02
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0