Hejdåisen :(

Idag har jag fått ta förväl av finfina svenska kompisar igen. Efter en vecka i Boston var det dags för Mill, Malin och Pet att sätta sig på ett planjävel hem till Linköping. Hur dåligt? Extremt! Men ack så trevligt vi har haft och ack så mycket jag har fått skratta, så mycket vi har hunnit med och så mycket chill häng det ändå blivit. Bara sådär alldeles tokbra har det varit och det finns inte ord att beskriva hur glad och tacksam jag är över att ni kom hit! Det betyder mer än vad ni någonsin kan ana. Puss puss puss :)


Jag undrar redan när vi ses igen. Så jobbig den här ovissheten är.


Kommentarer
Postat av: vicko

Ovissheten? Du kommer väl hem i april ??

Jag har tänkt på er VARJE dag den här veckan, ångrar mig BIG TIME att jag inte bara struntade i skolan o hänkade :(

2010-11-24 @ 16:42:45
URL: http://viickom.blogg.se/
Postat av: Malin Östlund

Nu är vi hemma igen och jag erkänner, jag saknar Boston och dig mycket :D Har haft sjukt roligt och är så glad att detta blev av :P Vi ses snart :P Puss

2010-11-24 @ 17:47:34
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0