I helgen var det bra drag

I fredags var jag ledig, tog lite tid till att fixa med min halloweenklädsel och sånna grejer innan jag gick till Frida för lite förfest. Planen var att dra på en fet fest på ett hotell i stan, så vi mötte upp Anna, Sofia och Jenny vid South station för att traska dit. Kön var lite för seg för min smak så jag, Frida och Anna bestämde oss för att ge upp. Hamnade visst på krogen istället där jag direkt slängde av mig den vidriga utklädnaden och körde på klänningen jag hade på mig under som backup. Asbra planerat av mig. Anna gick dock runt som Pippi hela kvällen. Söt tjej det där.

Jobbade sen 7 timmar på lördagen innan jag gjorde mig i ordning och genade över tomten och över till Ida. Drack ett par drinkar och drog till krogen och lite efterfest och sånna grejer. Att jobba söndagen sen var jag ju dock lite mindre pigg på men det gick ändå hyfsat smärtfritt. Jobbade bara från 12-16, varav Frank sov 2 av dessa 4 timmar. Tack för det Frank, love you long time heheh. Avslutade kvällen på Cheesecake factory med lite svenska au pairer sådär. Det var gott. Nästa gång lovar jag att ta något annat än pasta carbonara där för det har jag visst lyckats göra varenda gång jag har ätit där. Amen.




Kommentarer
Postat av: pet

haha! gillar killen i bakgrund :D

2010-11-02 @ 19:56:02
Postat av: Rebecka

Vad var du utklädd till?? :)

2010-11-02 @ 22:03:08
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: sash

sötisen!! :D

2010-11-04 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0