Boston College

Drog med mig Joe till Boston College idag för att kolla läget lite. Vet egentligen inte vad min tanke var med att åka dit för jag visste ju innerst inne att jag inte skulle ta tag i mina studier i alla fall. Skyller på att det inte såg ut att finnas någon att ställa alla mina frågor till. Men det var trevligt ändå, mycket fin arkitektur och sånt eehehe. Kändes sådär extra trevligt och amerikanskt att slå sig ner för att kolla in det (amerikanska) fotbolls college-laget träna. Jag kunde liksom inte sluta le. Sånna här grejer i det här landet får mig att känna som att jag lever i en film. Drog sen till China town och åt frukost/lunch/middag. Gud, USA är så fantastiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0