Blablabla

Igårkväll spenderade jag och Anna (+ två av hennes polare som var i Boston lite över dagen sådär) ett par timmar på stan. Jag lyckades få lite som jag ville, vilket innebar middag på Cheesecake factory, men väl där insåg vi att njaaae, blir nog inget. Typ femton mil lång kö. Slutade med japanskt istället och jag råkade beställa in för många sushi men åt visst upp alla ändå. Efter det köpte jag en cool tisha på rean på Urban Outfitters och sen åkte vi hemåt och jag hade någon form av uppesittarnatt med alla mina serier.

Idag började jag inte förrän 15.00 så bestämde mig för att veeeerkligen sova så länge jag kunde eftersom jag låg back extremt mycket med sömn efter helgen. Jahopp, 13.00 vaknade man visst. Imorgon börjar jag 15.00 igen men jag lovar dig mamma, jag ska ställa klockan på 09.00 och sen göra något "vettigt".

Nu är klockan 21.40 och jag är jävligt hungrig. Kanske bör äta något mer än 1 liten muffins idag. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0