Föräldrafritt

Jo, minsann... Värdmor och värdfar befinner sig i Miami Beach, Florida. Trevligt för dom. Jag ska inte sticka under stolen med att det faktiskt är ganska trevligt för oss också. Vi håller ställningarna bra här hemma, jag, Joe och kidsen.

Kan ju bjuda på ett par bilder på vad dagen har erbjudit.









1, Tydligen börjar man fira Hannukah (judisk "jul") idag och det gjorde vi genom att tända speciella ljus och tjejerna bad någon bön på hebreiska.
2, I åtta dagar framöver kommer vi tydligen även få paket, för så gör man när det är Hannukah. E frågade varför jag stod och hoppade i köket när jag insåg att jag faktiskt också kommer få paket, enligt henne var det ju "bara några paket". Vem av oss är 10 år egentligen...
3, M lekte frisör och kammade mitt hår och gjorde fula (enligt henne snygga) frisyrer i en timma samtidigt som jag tittade på Bruins-matchen. Det var soft.
4, Sen bad hon mig förklara hur min dröm-man ser ut. När allt jag beskrev lät precis som Ola bestämde hon sig för att inte göra honom till Ola bara för det. Eller så är det bara så att hon är jävligt dålig på att rita.


Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Haha! Tänk om han verkligen ser ut så där, han du träffar :D

2010-12-02 @ 13:38:19
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0