Tisdagshänget

Har haft tisdagshäng hos mig med Anna som ett litet hejdå eftersom hon åker till Sverige på torsdag. Nu kommer vi inte ses på åtminstone 15 dagar och bara för det blev det en dubbelkram och lite tårar i ögonen när vi tog farväl. Så jävla lamt av oss. Men det skrattade vi bort lite sådär som vi gör med ungefär allt. Jag tror det är bra att man faktiskt kan skratta och se det "komiska" i även jävliga saker som sker.

Så nu lämnar hon mig, nästa vecka åker även Frida hem till Sverige för att fira jul. Ida får besök av sin pojkvän och blabla. Så kul man ska ha. Som tur är ser det ut som att jag kan spendera lite tid hos Kristin nästa vecka och det är jag ju oerhört tacksam för. Hade nog dött i jul annars.

Imorgon bör jag nog lägga upp lite pics från helgen, men nu må jag slagga. Klockan ringer om 6 timmar och jag mår till råga på allt nu också fysiskt dåligt. Från och med imorgon ska jag även lova att sluta klaga här. Ska bli en sådär trevlig blogg att läsa igen. Tummisen!


Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Klaga så mycket du vill!

2010-12-15 @ 16:05:37
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0