1 månad...

Idag är det endast 4 veckor (!) kvar tills jag befinner mig i USA. Det känns helt galet! Jag har bland annat en fjällenresa och en Göteborgsresa inbokad innan dess, så de här veckorna kommer verkligen springa iväg.

I övrigt vet jag egentligen inte alls vad jag ska säga om det. Detta är nog mest för att jag helt enkelt inte har förstått det ännu, det hela har ju gått ganska fort. Inte trodde jag att jag skulle hitta min "rätta" familj efter bara en vecka, och inte heller trodde jag att de skulle vilja att jag skulle komma efter endast en och en halv månad.

Fick just en beställning från Kristin via facebook. "En stor och fet påse med smågodis" ska jag tydligen köpa med mig till staterna. Jag längtar ihjäl mig tills jag får träffa syrran igen, det var trots allt över ett och ett halv år sedan sist. Nu ska vi bo i samma stad i ett helt år, HUR JÄVLA FANTASTISKT ÄR INTE DET?! Åh :D

Må detta vara det bästa beslutet för mig och må allt bli så bra som jag alltid har haft förväntningarna över mitt au pair-år ska bli!


Pappa, jag, Kristin och Mamma i Boston 07


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja du syster yster (Nussan) det kommer bli fantastiskt kul : )

2010-02-23 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0