Vi ses i Boston

Ikväll ringde som sagt mamman igen och jag har nu tackat ja! Detta betyder att jag inom en snar framtid kommer ha tagit mitt pick och pack och gjort sin min syster - flyttat till Boston! Den 22:e mars lämnar jag Sverige för mitt nya äventyr. Det är 44 dagar kvar tills dess! 44 jävla dagar har jag på mig att göra det jag vill här innan jag flyttar till andra sidan jordklotet i minst ett år.

Det som är lite komiskt i det här är att mamma och pappa sedan någon månad tillbaka bestämde sig för att åka till Boston och se när Kristin springer Boston maraton. Inte hade jag då tänkt att jag också skulle hamna i Boston, men så blev det visst. Jag kommer alltså bara vara borta i 3 veckor innan mamma och pappa kommer och hälsar på :P Då blir det kvalitetstid så ofta jag får tid för att spendera den med mamma, pappa och syster. Min värdmamma sa förut "du måste ju hinna se när hon springer maraton" så det verkar redan nu som att hon har gett mig ledigt den dagen. Perfekt!

Min stadsdel heter Brookline (om någon vill få fram en karta på det) och ligger inte mer än 2 kilometer ifrån det universitet som Kristin gick på. Inte fan hade jag för 3 år sedan när jag gled runt på Kristins universitetsområde kunnat ana att jag några år senare skulle flytta i princip exakt dit. Jag har fortfarande inte vant mig vid tanken, det känns helt sjukt!


En bild som jag tog senast jag var i Boston


Kommentarer
Postat av: Malin

KUL! :D Nu blir det att festa till det närmaste tiden innan du åker ;D

2010-02-08 @ 15:42:50
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Martin

:)

2010-02-08 @ 19:34:59
Postat av: Rebecka

Såå glad för dig gumman! :)

Hör av mig när jag kommer å hälsar på då;)



Måste erkänna att jag är "lite" avis på dig!

2010-02-08 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0