It's all up to me

Lite dålig uppdatering nu känner jag, trots att det faktiskt händer en del. Det som egentligen är riktigt väsentligt för er att veta är att familjen har sagt att de vill att jag accepterar deras förfrågan om att bli deras au pair. Detta betyder alltså att de just nu sitter och väntar på att jag ska tacka ja eller nej.

Inom fyra timmar kommer familjen ringa till mig igen, lite frågor och funderingar som kvarstår (säkert från deras sida med) så efter det hoppas jag att det mesta faller på plats. Jag är i dagsläget relativt säker på vad jag ska ge familjen för besked, men jag tror att jag uppdaterar lite mer när jag har pratat med familjen ikväll och allt är helt säkert :)



Kommentarer
Postat av: Malin

SPÄNNANDE DÅ! :D

2010-02-07 @ 18:53:28
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0