DÖD

Vilken jävla natt alltså! 03.45 lyckades jag äntligen somna efter x antal timmar av fruktansvärda magsmärtor. Nästan bland det värsta jag varit med om. Om man bortser från hur jävligt det kändes när klockan ringde 07.00 imorse och det var dags att vakna. Vill helst avlida just nu faktiskt.


En bild från igårkväll när jag och Joe cruisade runt i lite ärenden. Detta är bilen som jag för övrigt bor i numera. Det känns verkligen som att det enda jag gör är att sitta i den där bilen 24/7, vilket jag i och för sig gör också. Igår lämnade jag kidsen vid Harvard, åkte hem, hämtade dom vid Harvard, åkte hem, åkte till Roxbery och handlade mat, åkte hem, åkte till bibblan, tankade och åkte hem. Sen var den dagen över. Idag lämnad jag, åkte hem, ska hämta, åka hem, lämna dom på Boston tutoring, åka hem, hämta dom från tutoring, åka hem. Kul dag. Trött tjej.

Kommentarer
Postat av: Pet

söt tjej :)

2010-07-22 @ 01:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0