Måndag igen

Kan fan inte skriva blogg längre. Vet inte hur jag ska formulera mig eller vad jag ska skriva. Är bara irriterad nu för jag har suddat ut allt tre gånger redan. Eller så beror det på att Joe just nu håller på och färgar mitt hår och det gör jävligt ont att ha en pinne stickandes i huvudet 5000 gånger.

Jaja, helgen har spenderats hos Kristin (aka Krickan) tillsammans med Anna lördag till söndag. Och lite fest hann vi tydligen med på fredagen också, men det man inte minns har ju inte hänt sa ju nån så egentligen hände inte fredagkvällen. På lördagkvällen körde Kristin och Dennis mig och Anna till Gillette Stadium för vi skulle titta på fotbollsmatch som jag fick i välkommenpresent av värdfamiljen. Jag valde matchen mot LA Galaxy dels för att dom är typ bäst och för att Beckham finns med i laguppställningen. Vi hade platser i det som hette "club" vilket innebar att vi satt separat, att vi kunde titta både inomhus och utomhus, att vi fick ta hiss/rulltrappa upp istället för att gå som alla andra, att sätena var mer som fåtöljer och vi hade egen restaurang med lite finare mat. Jo jag tackar ja, så fick man känna på hur det känns att vara sådär lite finare och bättre än alla andra igen. Det kändes ingenting.

På söndagen hann vi med shopping, poolhäng och familjemiddag innan det var dags för oss att åka hem igen. Börjar tidigt i två veckor nu eftersom kidsen är på tenniscamp måndag till fredag. Släpper av dom på Harvard klockan 09.00 men sen har jag break innan jag börjar igen så kan sova igen som tur är. Thank God!








Kommentarer
Postat av: Martin

OMG! OMG! OMG! berätta mer om matchen då? såg du beckham? :P

2010-07-13 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0