Bra häng!

Jaha, så har man sett sin första fotbollsmatch i USA då. Högklassig fotboll då Annas lag hade match. Drog ut i ingenstans där inte ens GPSen fungerade för den kunde inte få kontakt med himlen eller sateliterna eller nåt sånt. Resterande laget hade setts innan för att dricka öl (inte Anna för hon är för liten för det i USA) vilket nog bevisar hur seriöst det är. Fast väl där kändes det rätt seriöst. Blev världens fight och diverse fula ord skreks och domaren fick be flertalet folk sätta sig på bänken. Bra drag med andra ord!

Drog hem och slagga hos Anna, åkte hem till mig vid 12 för att jobba. Jobbade till 18.30 och sedan har ju jag och Joe den där "english conversation class" (som är lame) men precis innan vi gick berättade jag att jag skulle möta Anna på stan för middag osv, så Joe bestämde sig för att joina oss istället. Men tror fan att vi pratade mer engelska där än på classen i alla fall. Hann visst med att shoppa lite också. Onödigt att Urban Outfitters hade öppet till 22.00 och en fet skylt där det stod SALE på utanför. Nu ska jag inte handla mer den här veckan! Svårt att låta bli när man har sånt cashflow, eeh hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0