Världen är skapligt liten ibland

Jag kom precis hem från en kvällspromenad med Joe. Gick till banken och satte in lite cash och stannade på Stop and Shop (mataffär) på vägen tillbaka. Jag och Joe stod och tittade på glassen och hon frågade mig om Hägen Dazs är svenskt och en tjej som står brevid och kollar på annan glass svarar "no, I'm from Sweden so I know that it's not from there". Visade sig att hon bor nära mig och att hon har polare från Linköping osv. Skapligt sjukt men ytterst trevligt tänkte jag. På vägen hem ringer jag Kristin för att prata lite och berättar för henne om det här. Då visar det sig att det är samma brud som hon har mailat lite med, eftersom våran kusin hade träffat den här tjejens mamma och berättat om att Kristin bor i Boston också och då gett henne Kristins mailadress. Snacka om dubbelt sammanträffande.

Det roliga är att Joe här om dagen berättade om några stora sammanträffanden som hon hade varit med om i livet varpå jag sa "jag har nog aldrig varit med om ett riktigt sammanträffande". Detta bör nog klassas som ett dock. Mer update om helgen kommer imorgon, är fortfarande helt slut efter fredagen, lördagen och söndagen. Men kan ju försäkra er om att det har varit ytterst trevligt :D

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur länge har du varit i usa? (:

2010-06-29 @ 15:07:30
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0