Day 3

Har precis ätit lunch. Jag kan ju inget annat än säga att jag typ älskar this Hilton hotel. Maten är to die for :D Ni ska se efterrättsbordet alltså. Kladdkakor och cheesecakes som är stora som hus, men en annan fick behärska sig idag. (Okej, inte riktigt så men vissa freakin' japaner, colombianer och allt vad det är tog två feta bitar var och åt bara en sen i alla fall. Jag och Lovisa har nu precis klagat i 20 minuter över detta visst, så upprörda blev vi.)

Btw, vi har de första två dagarna haft en tävling. Vi är indelade i typ 8 olika grupper, med ungefär 8 personer i varje. Varje grupp har en färg och de i gruppen är sånna som ska till samma delstat. Idag fick vi veta vem som vann tävlingen, och det blev MITT gula lag. Gissa priset?! En tur in till New York City ikväll (igen). Så ikväll gör jag och Tonje NY igen, ska försöka oss på att se lite grejer som vi inte gjorde igår. Jag undrar bara hur i helvete vi ska hitta till allt, och framför allt tillbaka till bussen igen. Well, nu är det först back to class.

BYYYYE!


Kommentarer
Postat av: pet

låter helt underbart cilla :) vi åt kladdkaka hemma hos mig ikväll och tack för presenten..det blev en rosa klocka, om du inte visste det :D PUSS

2010-03-24 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0