Hos familjen

Nu ligger jag i min nya säng, i mitt nya rum, i mitt nya land, hos min nya familj.
I can't believe it! Kristin skjutsade hit mig så vi var här halv fem. Gled in i området där vi möts av en skylt "private area" och det första vi ser är i princip ett slott, jag och Kristin bara kollade på varandra och visste inte riktigt om vi skulle skratta eller... dö :P Hur som helst, huset är fantastiskt både på insidan och utsidan.

Tvillingtjejerna kom och öppnade dörren och jag fick kramar och en guidad tur genom huset. Kristin blev inbjuden att stanna på middag så hon var kvar ett tag hon med. Jag var lite orolig för pappan eftersom jag enbart hade pratat med mamman innan, men han är fan en sjukt trevlig snubbe så jag är grymt nöjd med det!

Nu måste jag sova, är helt slut och ska upp tidigt imorgon igen så är nog dags att börja tänka på refrängen. Undrar dock om jag kommer kunna sova när alla andra sover två våningar upp och jag har en hel, mörk källare för mig själv. Hatar sånt :O

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu blir jag nyfiken, du måste ta lite bilder.

Är du mörkrädd, lilla gumman? Du får sova med lyset tänt.

Kramar från mamma

2010-03-29 @ 06:40:47
Postat av: Sash

åh lycka till cillis :D

2010-03-29 @ 13:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0