Kvällen

Middagen var god och annorlunda. Det är inte varje dag man äter judisk högtidsmat, ber till Gud och sjunger randomsånger på hebreiska. Det var inte alls så farligt som det låter nu, det togs liksom inte direkt seriöst av nån förutom hostdad. Men... det var en intressant upplevelse. Jag fick till och med läsa högt inför alla i nån judebok, det var däremot inte en så intressant upplevelse. Den passar jag nog helst i fortsättningen. Tackaaaar!

Btw, I am to old for this ^^ Ikväll har jag fått läsa böcker om dinosaurier, älvor och prinsessor. Nu vet jag vilken älva jag är och vem som är min boyfriend. Jag vet också vilken dinosaurie som är från Europa och hur jag ska klä mig som prinsessa och i vilket rum jag ska bo i på slottet. Fan så bra, eller hur?! Kunskap för livet: CHECK!


Kommentarer
Postat av: laura

hahaha :D CHECK :d

2010-03-30 @ 13:43:51
URL: http://laurasgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0