Balett-Cill och krogen-Cill

Igårkväll blev jag medbjuden på balett av värdmorsan och tvillingarna. Min första balett. Antagligen även min sista. 2,5 timmar balett och jag som inte riktigt ser det där "fantastiska" i dans gör det inte nu heller. Det kändes mest som hopp och studs, men okej, det var det ganska fint emellanåt men ack så långdraget. De andra var tvungna att dra hem 21.40 men jag stannade kvar hela och kom hem 23.30 istället. Var alltså inte bara på balett, utan även själv på balett. Förstod ingenting när jag satt där som ett retard.

Idag är jag mig själv igen, ni behöver inte oroa er! Ska precis traska hem till Frida och förfesta, sen ska vi på krogen. Vi ska testa nåt ställe som vi inte har varit på förut också, hoppas vi hittar en ny favorit. Vore lite kult sådär, har ju haft samma favorit i 7 månader nu. Ombyte förnöjer sa ju någon gång någon smart snubbe.

And I'm off!

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Sinnes att vi ses snart!

2010-11-14 @ 22:12:22
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0