Måndag igen

Har jobbat lite, sovit middag för länge igen, jobbat lite till och sen gått en 2 timmar lång promenad med min nya granne Ida (hon som är au pair istället för My nu). Det var trevligt, hon verkar vara en ödmjuk och fin kompis sådär :D 

Dagens matintag:
Frukost 14.00 i form av mjölk och flingor
Kvällsmat 22.00 i form av mjölk och flingor

Jag äter så bra i veckorna här. Jag är inte alls hungrig eller så... Saknar mammas mat! Den är fan bästa maten ever. Konstigt egentligen det där med att jag inte fick någon av hennes sånna där fixa-i-hemmet-gener, jag är typ sämst på i princip allt. Tur att jag föddes med en sån extrem charm istället. Ja, eller nåt sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0