Sommar?



Alltså lol, vilket väder det har varit idag. Dog nästan av värmeslag när jag av misstag gick ut i långbyxor och långtröja och det tydligen var sisådär runt 25 grader. Men jag stod ut och gick och köpte en liten spontan present och fortsatte sedan hem till Frida för att överraska henne på hennes födelsedag. I övrigt har det väl inte hänt sådär extremt mycket idag. Har pratat med Martin på skype, jobbat och så. Fanns inte en enda jävla parkering vid Harvard idag när jag körde till simträningen så fick stå på en plats som bara var för dom med tillstånd, därmed vågade jag inte heller lämna bilen. Så där satt jag i 1,5 h och gjorde typ ingenting. Det är tur att Harvard i alla fall är himlen på jorden när det kommer till grabbar och sånt. Förgyllde den annars rätt sega situationen lite åtminstone :D Men plz, bra inlägg. Sovisen på det tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0