Sverige-besöket!

Idag är det ääääntligen tisdagen den 5:e oktober. Som jag har väntat på den här dagen! Just nu sitter Bralle och Sanna på ett flyg påväg till Boston, hit, TILL MIG :D Helt jävla otrolig känsla, och så fort tanken slår mig pirrar det i magen. Typ nykär. Men hur sjukt kommer det inte vara att stå där och se dom. Jag är typ nervös haha. Men det är nog för att jag är såååå taggad och så förväntansfull. Det kommer bli heeelt fantastiskt! Jag håller på och tvättar mina sängkläder nu och sen är det mesta typ fixat. Skulle kunna städa lite, lite till i mitt rum men det bör anses som lite överkurs.

Vi hade dock bara en luftmadrass för resten är i sommarstugan så en får sova där och en får inta sängen med mig. Att ens dela säng med någon annan än Anna blir ju bara det en grej att vara förväntansfull över lol ^^ Nu ska jag gå till Stop and Shop och köpa frukost till oss att ha här nere i källaren. Sen ska jag jobba. Jävla fanjobb, vill ju stå med välkommenskylt på flygplatsen men jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0