Tisdag

Idag har jag jobbat, råkat ta för lång powernap, jobbat, promenerat omkring Harvard samt kollat Bruins-matchen på tv (vinst!) Just det, lagade potatismos till kvällsmat till de andra, och trots att det är typ det absolut godaste som finns gjorde jag morotsmos till mig istället. Typ det sjukaste jag någonsin gjort. Hoppas du blev stolt över mig, Anna, det var väldigt psykiskt påfrestande! Värdföräldrarna är i Vermont och köper ett hus eller nåt skit så jag och Joe är ensamma med kidsen tills imorgon eftermiddag. Joe sover på översta våningen med dom så jag är ensam i källaren, vilket är aningen skrämmande för en sån som mig. Njuter just nu av dagens avsnitt av Halv åtta hos mig och ska snart börja tänka på refrängen. 06.30 börjar man imorgon bitti. Skönt det ska bli...


Kommentarer
Postat av: Malin

PSST! ÖH .. DU DÄR! - Vi kommer snart ;)

2010-10-20 @ 19:03:11
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0