Baby art

Jobbade 7-9 (vilket är typ standard nu) imorse men vid 9 skulle Frank och Joe promenera till Franks art class och eftersom jag ändå kände för en promenix bestämde jag mig för att följa med. Idag var det art + fordon så det var typ doppa leksakstraktorer i massa färg och grejer. I slutet läste vi bok och sjöng en sång, då kom en kines-unge och helt random satte sig i mitt knä. Populär tjej man var. Sen gick vi hem. Haha fan vad seriös jag låter.

När jag kom hem snacka jag med först Daniel på skype och sen med Sanna. HELT JÄVLA SJUKT att hon och Bralle snart är hääär hos mig! Igår när jag körde hem från E's simträning kunde jag enbart tänka på att om 2 ynka veckor sitter dom tillsammans med oss i bilen påväg hem också. Fast 2 veckor har aldrig känts så långt förut. Vill att det ska vara nu! Kommer bli helt sinnes :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0