Helgen

Så har ytterligare en helg passerat. Passade på att utnyttja min lediga tid med att packa väskan och bosätta mig hos Anna från fredag till söndag. Där har det blivit en hel del chillande, en hel del god mat, en del häng med hennes värdfam/släkt, en lördagsmiddag på stan tillsammans med Frida, Sofia, Jenny och Andreas, samt en liten del Lansdowne på det. Alla dessa saker som den här helgen innehöll kommer jag att sakna något fruktansvärt när jag åker hem. Blir alldeles för ledsen för att orka tänka på det. Hade lagt upp bilder från helgen om jag bara hade hittat sladden. Blir så jävla trött. Ska leta. Imorgon. Tror jag bryter samman om den inte återfinns.

Kommentarer
Postat av: victoria

Nu är det faktiskt inte långt kvar tills du är hemma igen! Och då tar du med dig hela gänget och möter våren i Malmö, yey :)

2011-01-11 @ 11:19:30
URL: http://viickom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0