Dagen...

... började i familjefight heheh. Bäst att hålla sig undan kände jag och gjorde inte så mycket väsen av mig. Kan ju åtminstone konstatera att det är aningen mer strikt här än vad jag är van vid. Dagens straff: ingen Itouch för ungarna på 1 månad. "Jättesynd" om dom, för det är ju annars jättevanligt att 10-åringa syskon ens äger varsin Itouch. (Förstår inte varför min mamma inte langa sånna prylar till mig och mina syskon när vi var 10 år)

Sen tog jag en liten powernap, kollade på LOST, sprang på löpbandet, kollade LHC-matchen, tog hand om lillen och sen var det kväll. Skulle gå promenix med grannen men det blir troligen imorgonkväll istället. Igårkväll sprang jag btw ute och dooog i shorts och t-shirt. Klockan är 10 och det är fortfarande 26 grader. Helt sinnes just nu! Ni som känner mig förstår att jag endast tar mig ut på kvällarna nu, om det inte är jättenödvändigt att vistas ute dagtid.

Ska titta på "Halv åtta hos mig" och sen försöka slagga tror jag. TJA!

Kommentarer
Postat av: sash

ååh halv åtta hos mig :D hur king? älskar att tensta är nykterist:S:S:S och vegetarian :S:S



TAKE CARE:D

2010-04-08 @ 07:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0