Well

Imorgon är det äntligen fredag! Jag har några schyssta grejer att se fram emot den här helgen så det känns taggat. Ikväll gick jag promenix med granntjejen, My. Hon är 23 gammal, kommer också från Sverige och jobbar som au pair. Skapligt soft granne med andra ord. Hennes hus är också amazing. Fattar fortfarande inte vart folket här har fått alla sina pengar ifrån, men ska sluta vara avungsjuk för det nu. Jag har ju faktiskt åtminstone hälsan i behåll (hehehe eeeeh whatever?)




Bad E fotograferas tillsammans med OLA-planshen jag fick av Mill eftersom hon enligt mig också tyckte att Ola var finast i världen. "Yeah right" sa hon och drog på fetaste fake-smilet.

Dessutom såg hon mitt skrivbordsunderlägg på min datorn (också bild på snygg grabb såklart) varpå hon säger "O-M-G, you are such a boy-freak!" Yes, nu vet hon det också :D

Kommentarer
Postat av: mill

haha sötisungen :D

2010-04-09 @ 10:11:54
Postat av: pet

hahaha :D boy freak.

Cilla är med på tvn och under henne så står det:

cecilia kowalik, boy freak!

2010-04-09 @ 12:15:12
Postat av: mill

hoppas du visade din riktiga kärlek på baksidan också :D:D:D <3

2010-04-09 @ 14:56:30
Postat av: CILL

HA HA MILL, NEJ det gjorde jag definitivt inte! Vill inte skrämma livet ur ungjäveln för fan :D

2010-04-09 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0