Bränd

Fy helvete, skaplig bränna man har åkt på då. Kan inte ens flytta mitt huvud åt sidorna för min hals är totalt sönderbränd. Har för första gången i mitt liv bränt sönder även pannan och öronen. Gör jävligt ont även det. Men detta hade ju alla redan kunnat räkna ut att det skulle ske. Cecilia Kowalik på solsemester. Skulle ju nästan kunna vara namnet på en jävligt rolig film eller nåt. Idag har det inte varit sol så vi har fått leka inomhus istället, ingen var gladare än jag över detta faktum. La puzzel (hur stavar man det egentligen?) i 5 timmar och sånna grejer. Idag köpte jag en tidning åt ungarna som de ska få imorgon om det är molnigt, då kan vi läsa den i en timma = inte så jobbigt för mig. Smart va?


Den här bilden är från igår, lördagkväll, när jag och Joe gjorde oss i ordning för att äta på fin restaurang. Det var ju bra att man antingen var tvungen att boka bord innan på ena stället eller vänta minst en timma på att få ett bord på det andra. Hamnade därför på ett vanligt casual ställe med flottiga pommes istället. Efter det hängde vi runt, drack EN öl osv. Slapp lördag. Igen. (Sa jag att jag har bränt läpparna också? Ser nästan ut som om jag har läppstift. Snyggt)





Inser att bilden på lite av brännan inte alls gör sig rättvis på bild. Det är jävligt mycket värre i verkligheten. Sista bilden visar vad jag gör exakt just nu. Nyduschad med morgonrocken på  liggandes i sängen framför Two and a half men. Tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Liz

Dagens tips: gå in på www.aftonbladet.se och bläddra ner och kika på högerspalten. Där kommer du se att du kan "boka" biljetter för att se OLA sjunga och spela LIVE ikväll kl. 20.00 på datorn!!



Hälsn. en läsare från Sverige =)

2010-08-23 @ 12:35:38
Postat av: Pet

haha, att du alltid ska lyckas att bränna dig :D

2010-08-23 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0