New Hampshire

Kom hem från NH igårkväll och åker tillbaka igen imorgon. Utnyttjade dagen hemma med att luncha med Kristin, lite shopping (endast böcker), jobb 4 timmar och soft häng med My.

Återkommer hur som helst till Boston igen på måndagkväll, fram tills dess förblir jag utan Internet. Detta är lite utav att jämföra med det värsta man kan vara med om. Kidsen har bjudit med 4 kompisar till NH så jag kommer ha skapligt mycket att hålla koll på de här dagarna. Kan bara tänka mig vad vissa av er där hemma tänker om detta. Typ årets skämt. Saken är dock den att jag är rätt kung på det här även om ni kanske har svårt att se det framför er ^^

Thx bye!


Kommentarer
Postat av: pet

lugnt cillen, jag tror på att du fixar det, iaf efter att ha sett den där dansfilmen med kidsen :D hahaha

2010-08-12 @ 08:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0